FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

/Files/images/images.jpg

Соціально-психологічна служба - це спільна діяльність практичного психолога та соціального педагога.

Ми прагнемо, щоб наш заклад став острівцем людяності і гуманізму, творчості й постійного пошуку, щоб її випускники на все життя засвоїли:

якщо хочеш стати щасливим, то слідуй золотому правилу - розум у голові, щирість у серці, здоров'я в тілі.

Соціальний педагог : Ручкіна Світлана Костянтинівна

Практичний психолог:

Сова Ярослава Олександрівна

Основним завданням служби є забезпечення процесу соціалізації учнів у навчально – виховній діяльності, захист їхнього психічного, фізичного, соціального і духовного здоров’я, сприяння педагогічно доцільному і безконфліктному входженню молодої людини у світ дорослих, підготовка до самостійного життя в суспільстві, попередження і педагогічна корекція вад та відхилень розвитку особистості.

Соціально-психологічна служба закладу:

· Здійснює психологічний супровід розвитку дитини.

· Вивчає психологічну готовність дітей до навчання в ліцеї (діагностична та корекційна робота з дітьми, що виявились не готові до школи).

· Вивчення процесу адаптації першокласників та п’ятикласників до шкільного життя. Профілактична дезадаптація.

· Психологічний супровід розвитку підлітків (діагностика особистісних рис та якостей, особливостей характеру, стимулювання саморозвитку та самовиховання, консультування з особистісних проблем, тематичні бесіди, навчальні заняття, тренінги, психологічна допомога в кризових ситуаціях).

· Допомога в професійному самовизначенні старшокласників.

· Робота з учнями старшого шкільного віку (виявлення психологічної готовності до «дорослого життя»).

· Виявлення «групи ризику» (діти, що мають труднощі в навчанні, поведінці; емоційні розлади).

· Рекомендації батькам, вчителям, учням.

· Психологічна діагностика важковиховуваності та акцентуації характеру.

· Розробка програм педагогічної та психологічної корекції неадекватної поведінки.

· Профілактика правопорушень.

· Орієнтація учнів на здоровий спосіб життя.

· Попередження суїцидальної поведінки.

· Пошук шляхів оптимізації навчально-виховного процесу.

· Врегулювання конфліктних ситуацій.

· Робота з обдарованими дітьми.

· Робота з різними категоріями дітей.

Кiлькiсть переглядiв: 572

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.