Соціально-психологічна служба - це спільна діяльність практичного психолога та соціального педагога.
Ми прагнемо, щоб наш заклад став острівцем людяності і гуманізму, творчості й постійного пошуку, щоб її випускники на все життя засвоїли:
якщо хочеш стати щасливим, то слідуй золотому правилу - розум у голові, щирість у серці, здоров'я в тілі.
Соціальний педагог : Ручкіна Світлана Костянтинівна
Практичний психолог:
Сова Ярослава Олександрівна
Основним завданням служби є забезпечення процесу соціалізації учнів у навчально – виховній діяльності, захист їхнього психічного, фізичного, соціального і духовного здоров’я, сприяння педагогічно доцільному і безконфліктному входженню молодої людини у світ дорослих, підготовка до самостійного життя в суспільстві, попередження і педагогічна корекція вад та відхилень розвитку особистості.
Соціально-психологічна служба закладу:
· Здійснює психологічний супровід розвитку дитини.
· Вивчає психологічну готовність дітей до навчання в ліцеї (діагностична та корекційна робота з дітьми, що виявились не готові до школи).
· Вивчення процесу адаптації першокласників та п’ятикласників до шкільного життя. Профілактична дезадаптація.
· Психологічний супровід розвитку підлітків (діагностика особистісних рис та якостей, особливостей характеру, стимулювання саморозвитку та самовиховання, консультування з особистісних проблем, тематичні бесіди, навчальні заняття, тренінги, психологічна допомога в кризових ситуаціях).
· Допомога в професійному самовизначенні старшокласників.
· Робота з учнями старшого шкільного віку (виявлення психологічної готовності до «дорослого життя»).
· Виявлення «групи ризику» (діти, що мають труднощі в навчанні, поведінці; емоційні розлади).
· Рекомендації батькам, вчителям, учням.
· Психологічна діагностика важковиховуваності та акцентуації характеру.
· Розробка програм педагогічної та психологічної корекції неадекватної поведінки.
· Профілактика правопорушень.
· Орієнтація учнів на здоровий спосіб життя.
· Попередження суїцидальної поведінки.
· Пошук шляхів оптимізації навчально-виховного процесу.
· Врегулювання конфліктних ситуацій.
· Робота з обдарованими дітьми.
· Робота з різними категоріями дітей.
Коментарi